نرم افزار

نرم افزار مولتی مدیا طوفان ساز

نرم‌افزار طراحی و انتخاب فن شرکت طوفان‌سازان، توسط متخصصان این شرکت به صورت داخلی توسعه یافته و به عنوان یک ابزار محاسباتی کاربرد دارد. این نرم‌افزار به منظور یکپارچه‌سازی تمام معیارهای محاسباتی مطابق با استانداردهای جهانی در یک پکیج طراحی شده است تا روند جمع‌آوری اطلاعات پروژه‌ها را برای مهندسین مشاور، کارفرمایان و سایر کاربران با سرعت و دقت بیشتری تسهیل کند.

این ابزار قادر است تمامی پارامترهای مربوط به فن‌های صنعتی، از جمله مشخصات الکتریکی مانند توان نامی و مصرف آمپر، و ویژگی‌های مکانیکی مثل دور پروانه، راندمان فن، راندمان کلی، شدت صدا، توان ترمزی، سرعت خروجی هوا و جنس مواد را محاسبه کند.

از ویژگی‌های مهم دیگر این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت محاسبه افت فشار در سیستم‌های کانال‌کشی بر اساس ارتفاع از سطح دریا برای هر شهر اشاره کرد. همچنین، توانایی محاسبه ظرفیت هوادهی براساس استاندارد ASHRAE نیز از دیگر قابلیت‌های اصلی آن است. علاوه بر این، معیارهای انتخاب مدل فن بر اساس نوع پروژه، مانند بیمارستان‌ها یا استفاده‌های عمومی، در نظر گرفته شده است و نرم‌افزار امکان تهیه لیستی کامل از مشخصات دستگاه‌های مورد نیاز هر پروژه را نیز فراهم می‌کند.

حداقل سیستم مورد نیاز جهت نصب نرم‌افزار:

سیستم‌عامل:   ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 8.1، ویندوز 10، ویندوز 11

پردازنده:  64 بیتی

حافظه (RAM): 512 مگابایت

فضای خالی دیسک:  360 مگابایت

حداقل سیستم پیشنهادی جهت نصب نرم‌افزار:

سیستم‌عامل:   ویندوز 10، ویندوز 11

پردازنده:  64 بیتی

حافظه (RAM): 4 گیگابایت

فضای خالی دیسک:   1 گیگابایت